25.8.13

Kumi, kumi... KUMIHIMO!

Hola!
Avui us vull parlar de la tècnica del Kumihimo, és una tècnica tradicional japonesa amb la que feien els cordons. Ara s'utilitza per fer polseres i collars, la forma més popular és la rodona però també se'n poden fer de planes. Que us sembla aprenem com es fan?
Hola!
Hoy os quiero hablar de la técnica del Kumihimo, es una técnica tradicional japonesa con la que hacían los cordones. Ahora se utiliza para hacer pulseras y collares, la forma más popular es la redonda pero también se pueden hacer de llanuras. Que os parece aprendemos cómo se hacen?

Kumihimo rodò / Kumihimo redondo

Tal com indica el dibuix, comencem baixant un fil i pujant-ne l'altre. Després girem el disc en sentit anti-horari fins el següent grup de fils. I repetim els passos.
Tal y como indica el dibujo, empezamos bajando un hilo y subiendo el otro. Después giramos el disco en sentido anti-horario hasta el siguiente grupo de hilos. Y repetimos los pasos.

Kumihimo pla / Kumihimo plano

Tan sols cal que seguiu el dibuix!
Tan sólo hay que seguir el dibujo!



Patrons / Patrones

Us deixo alguns patrons que he trobat a pinterest per que us inspireu. Si els que hi ha no us agraden, mireu la web de frienship bracelets on hi podeu trobar moltíssimes idees i inclús podeu fer els vostres patrons! Aixó si, només n'hi ha de rodons.
Os dejo algunos patrones que he encontrado en pinterest para que os inspiráis. Si los que hay no le gustan, mirad la web de frienship bracelets donde se puede encontrar muchísimas ideas e incluso podeis hacer vuestros patrones! Eso si, solo hay de redondos.



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...