9.6.13

Crealoo

Noies!! Sento haber publicat tant tard! Porto unes setmanetes de no parar...

Avui us vull parlar de la marca Crealoo. Aquesta marca ens proposa una maner diferent de coneixer el gran món de les manualitats. Cada dos mesos, surt una capça amb un pack amb diferents manualitats "sorpresa", sempre relacionat amb l'època de l'any que sigui.

Totes les capces vènen amb una presentació molt acurada, com aquesta que us ensenyo, que és la del més d'abril.

Chicas! Siento haber publicado tan tarde! Llevo unas semanitas de no parar ...

Hoy os quiero hablar de la marca Crealoo. Esta marca nos propone una manera diferente de conocer el gran mundo de las manualidades. Cada dos meses, sale una caja con un pack con diferentes manualidades "sorpresa", siempre relacionado con la época del año que sea.

Todas las Cajas vienen con una presentación muy cuidada, como esta que os enseño, que es la del mes de abril.


A la capça de l'Abril hi havia tot el material necessari per preparar un picnic personalitzat, t'ensenyaven a fer segells i banderoles; també porta per fer uns petits bols. I  les instruccions! són súper visuals i un xic diferents   a les típiques instruccions de manualitats.

A la capça de Juny t'ensenyen la tècnica del brodat "sashiko". Un brodat tradicional japonès que s'utilitzava per encoixinar diverses peces. Ara però, s'utilitza per decorar peces de roba. Us deixo les imatges del material que he rebut en aquestes dues capces.

En la caja de Abril, estaba todo el material necesario para preparar un picnic personalizado, te enseñaban a hacer sellos y banderolas; también lleva para hacer unos pequeños cuencos. Y las instrucciones! son súper visuales y un poco diferentes a las típicas instrucciones de manualidades.

En la caja de Junio, ​​te enseñan la técnica del bordado "sashiko". Un bordado tradicional japonés que se utilizaba para acolchar varias piezas. Ahora sin embargo, se utiliza para decorar prendas. Os dejo las imágenes del material que he recibido en estas dos Cajas.



La imatge de l'esquerra, és la del pack del mes d'Abril, i la de la dreta, la del mes de Juny. En la del mes de Juny el fons és una tela que també venia amb el pack.

La imagen de la izquierda, es la del pack del mes de Abril, y la de la derecha, la del mes de Junio. En la del mes de Junio ​​el fondo es una tela que también venía con el pack.

I a vosaltres, us agrada aquesta idea tan original?
Y a vosotras, os gusta esta idea tan original?







Ah!! Que us sembla el nou disseny del bloc? Jo crec que així és menys recarregat i cansa menys la vista =)

Ah!! Que os parece el nuevo diseño del blog? Yo creo que así es menos recargado y cansa menos la vista =)

1 comentario:

  1. Una idea genial y súper chula¡
    Yo conocía unas pero que son para niños. Creo que se llaman "One Happy Box" o algo similar.
    Gracias por la info y besos

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...